Tuesday..



Shuee mina 37266 läsare! :D (not)
Kommit hem från skolan för bara ett litet tag sen. Kollat fotboll hela dagen (skoskaaav!:@), vår klass förlorade mot en fyra! Dock hade dem toppat det laget tyckte jag, men vafan:(. Aja, vi kom fyra .. och jag ville vara med SÅ mycket. Men fick vara linjedomare en match ist. Just det.. Johan bara "Ska du vara med och spela Sara?" Jag bara "Nöö.. (n)" Han bara "Wihoooo!:D Vi vinner säkert då ^^" Haha, that's why dem körde över 5C idag igen. Eller inte. xp

 Lucas och jag KÖTTAR iaf på King, sådetärså! (H) :D

Ska väl äta något snart, packa väskan och sen kommer Olivia. Blir en foppatoffel-träning idag igen ._.   Sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Uppdaterar kanske senare.

PussN /


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0