SÖNDAG

Sha! Dagen har varit chill .. inte gjort allt för mycket. Suttit vid datorn och letat upp ett par chinos jag vill ha som mamma budat på, (eftersom jag inte hittade några fina i någon affär .. åtminstone på internet. Inte i IRL heller o.-') så tiden går ut i kväll. Så ah. :)
Drog till pappa lite innan fem. Var ute och kickade typ, åt, sen ut och polera cykeln och så hjälpa pappa polera båten. Iaf så sitter jag nu här, har packat upp min gigantiska väska och vädrar rummet för att det fortfarande stinker färg sen jag målade om byrån och det.

Skolan börjar i morrn igen, och jag är orolig över att jag nog inte kan spela VM:(. Men jag spelar fan med foppatofflor om det inte går med fotbollsskorna, att inte spela är inget alternativ hehe:D

PussN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0