Reeeeegnet öser ner, och träning. Gr8!

Gjorde färdigt min berättelse helt, och skrev ut den; idag.
Den blev inte så bra jag hoppats på. Men skit samma.
Gjorde även klart 'teckenplanschen' idag. Jag gjorde med kinesiska
tecken, det är så baaallt :) , men rätt invecklat.
Iaf så nu sitter jag här. Regnet öser ner, och träning sen. Gr8!
Får hoppas att det slutar regna, dock kommer det ju vara dyngsurt
i gräset iaf, men man slipper piskas av det när man springer xp
Nog om deeeeeeet. Skulle egentligen kanske blivit filmkväll med
Fia och Moa ikväll, men det blir inget för Moa skulle iväg.

Har sovit hemma ensam i två nätter nu (dock sov Sofia här inatt,
men annars ensam) eftersom pappa varit i Österrike och Jack varit
hos mamma. Så nästintill tre dygn ensam hemma. Skönt ^^

Good (rainy and wet) afternoon everybody!



BTW.
På slöjden, snackade vi om något. Jag bara "Dino, jag är mycket
coolare än dig, haha, jag är känd i Skåne genom fotbollen ;D"
Sen, Olivia bara "Ah, i Halmstad också.." "Va?" "Ja. Min nästkusin går
i Alet, och hela hans lag visste vem du var. Vi typ snackade om
fotboll och han bara 'vet du vem Sara Dahlberg är?'. Så Olivia bara
'jaa, det är min bästa kompis haha.'. Han bara 'Jaha, hon är iaf
asbra på fotboll' typ. Jag bara 'haha, I'm famous xd' " Lite kul ;)
För jag visste inte vilka dem var .. ^o) xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0