Ingen skola på torsdag&fredag !

Gårdagen .. vann vi med 5-1? Malin kommenterade ju om det inte
var med 5, men typ alla andra sa 4. Fyra eller fem, skit samma,
vi är vidare i dm i vilket fall som helst *studsar upp och ner*
~~~~~~~~~~~~~~~
Lite seg i morse. Jag var faktiskt duktig med frukosten (för att bara
byta ämne från eld till vatten typ xp), jag åt havregrynsgröt ;D
Inte så värst gott. Men ja, jag pallade inte äta flingor eller något :D xd

Väl i skolan hade vi sv/ma/eng som vanligt. Förhör på orden.
Har faktiskt rätt invecklade ord till nästa vecka, kanske t.o.m måste öva
lite då. ^^
Iaf. Idrotten så var det volleyboll. Enda klassen som fick Jill var vår (y)
Sen mat. Gick faktiskt att äta ;o    huh.
Rast och blablaaaa. Nog om skoldagen. Trist ju.

Efter skolan drog Olivia med mig hem.
Vi gjorde kaffe och bakade chokladbollar, och åt det och fralla, så man
spydde ju nästan efter, men ajja :D
Satt vid msn lite, och lyssnade på musik.
Sen byta om, och sticka till IP. Träningen då; fick värsta
skrattattackerna om och om igen:(
Hahhaha, men omg, jag hatar när alla får mig att skratta, inte kul. Så ska
man springa, men vafan då får man ju jätteont i magen :D
Men det var bra spel på plan och så idag. Iaf. ;)
Sen duscha, bara varmvatten och inget kallt över huvudtaget, niiiice:D
Till skillnad från Olivia som duschar i kanske 20 grader ;ooo
Sen hem. Koka korv, och äta det med bröd då. Visste inte man kunde bli
så mätt på en korv ^o)    hha, misstolka inte xd



stå ut med bilden, vet inte varför jag la in.. men ändå;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0