Halmstad, donken, godis, kläder, acessoarer - Olivia oxå:D♥

Pappa läste mina tankar i morse, och fråga om vi skulle åka in till H-stad(Y)



En en gång kom han in i mitt huvud .. ? ;D
Pappa bjöd på donken :D
& jag behövde absolut inte ha en hel meny märkte jag.
Blev proppmätt!  x_x '

Olivia på bilden.
Jag: *öppnar "kartongen"*
"Nu blev jag besviken. Den ser inte alls lika god ut som på bilden."
Olivia: "Nej .. man kan tro dem sprayat något på bildern
Jag: "Sprutat snyggspray på.        haha!"
Olivia: *Öppnar sin "kartong"* "Tadhaaa! PLOWH"

HAHA och så stänkte det upp sallad, sås och skit xd <3



möms, fett & kolhydrater & socker & ... ännu mer fett :D

Sen in på Eurostop. 
(eftersom vi inte va inne i stan, för att affärerna var stängda?)
 
Tänkte köpa ....
Men pallade inte lägga ner 149:- för att se ut som en uppblåst ballong :D


baksida. ↑

Sen hittade jag den här kronan på KappAhl (som jag inte köpte xd)


Men bäst var att jag hittade mina älsklingar inne på KappAhl också :D


Kärlek vid första ögonblicket, rosa kanter åååh :D




köpte linne, men som var för stort och inte fanns i mindre, (dock vet
jag inte riktigt hur det ska sitta iaf, kanske ska vara så xd) så jag har
den typ som en klänning nästan ;)

Ja, och så midjeskärpet också :D


Köpte en ny mascara också (y)





Allt som jag spenderat pengar på idag; finns på bilden ovanför :D
(observera att jag råkade flytta omkring en bit bild runt munnen,
och därför ser den lite missbildad ut .. )

När vi väl kommit hem och så; så cyklade jag och Olivia ut till Lillstugan
och köpte godis :D, så började det regna på vägen hem. Härligt.

Självklart ser man ju ut så här när man kommer hem då .. :

Allt smink utkletat. Nice! Håret också, alltså. Verkligen, jag menar det.*host*


↑ Ja, framsidan av byxorna var också HELT torra. (yn)


↑ Åhh, fin rumpaaa! Fläck? Vadå fläck? Jag ser ingen fläck :o xd
The secret: Sadeln var visst inte riktigt torr. xd

Godis godis godis för 36 spänn (A)



Sammanfattning.
JAG SHOPPA:
• Pilotbrillor - KappAhl
• Linne/klänning - H&M
• Midjeskärp - H&M
• Ankelsockar 5st - H&M (pappa betalde)
• Maybelline great lash mascara - H&M?

, det var nog det hela.




Men nu ska jag ut och basta,

så tack och hej, puss för mig :D



Btw! Ursäkta den dåliga kvalitén, och de suddiga bilderna men that's life.

Kommentarer
Postat av: Adis :D<3

fett nicee blogg :D<3



O så måste man ta kort på röven (SARA) :D<3

2010-05-01 @ 18:43:08
Postat av: SARA.

Svar Adis:



Tack du :D

Det var Olivia som tog det;D,

& så klart man måste :'D <3

2010-05-01 @ 18:49:29
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0