Gekås, och annat:D

Vaknade vid KVART I FEM i morse, och självklart kunde jag inte somna om ..
på en hel timme. Gick upp vid sex, hade alltså gott om tid på mig att bli klar.
Klä på mig, äta, platta och våffla håret, packa grejer, och allt skit.

Halv nio stoppade jag i hörlurarna och cyklade till pappa; fullpackad.
Kvart i kom Hanna, och sen åkte vi till Ullared - Gekås klockan nio :D
Resan har nog aldrig gått så snabbt, kan bero på att jag och Hanna sjöng
nästan hela vägen dit? Jora, skulle jag syfta på faktiskt ;)

Väl där; jag och Hanna drog rundor och hittade en del, provade .. 16 plagg,
men hittade typ bara 2 jag ville ha utav dem..


"Comic land" och 'Pissenisse' på vägen dit :D


Nya joggingbrallor :D


hahahhahahaha ursäkta att min ända ser big bauta ut xd

ett nytt linne :)



Miss Millaaaaaaa; (tog en asstor ahha :D)


Love my new Björn Borg:D



Pierre Robert - boxers ;D



Ny munkjacka, som jag älskar färgen på!


Slut på kläderna,
nu så blev det annat skit haha :D




Inte alls fokus på bilden va! (kul i paint).

Ja, åkte till donken och käkade. Jag köpte visst en dubbelnougat också
;$ , haha men Hanna köpte för fan tre-fyra stycken, såå .. xd <3

Klar där; så åkte vi till City gross. Haha, jag och Hanna hittade
Supersaxen Sigbritt ! SÅ utomordentligt cool!!! *host*




SÅ himla UUUUUURRRRRRRRKKKKKKKKKKKK - man hittade där också ;s



S
en hem. Hanna åkte hem för att de skulle ha fest typ. Jag tog kort och så.
Kollade busstider (Trönninge ni vet.) och fixade på bilderna lite. Nu sitter jag
här.

~~

Dagens investeringar från Gekås:
♥ Munktröja - 119:-
♥ Pierre Robert boxers 1-pack - ~50:-
♥ "Miss milla-tröja" - 99:- ?
♥ Jogginbyxor - ~50-100:- (guldfisken slog till! xd)
♥ Linne - 49:-
♥ Björn Borg necessär - 30 el 40-nio:-
__________________________________________
♥ Body butter - ~40:-
♥ Avsminknings-servetter - ?:-
♥ Claudia ögonbrynspenna - 16:- ?
♥ 2 täckstift - 11:- /st
♥ 90 pack tofsar - ?:-

Blev lurad på tofsarna, räknade och där fanns bara 78 ;0 xd
__________________________________________
♥ 2 Marabou mjölkchoklad - 15 :- /st
♥ Marabou Dubbelnougat - 5/6:-
♥ Stimorol 3-pack - ?:-
__________________________________________

PussN!

Kommentarer
Postat av: * Em

Allt brA?

2010-05-10 @ 16:01:46
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0