Fredag :D

Drog till Hallaberg och kollade P96's (Jack och dem) match. Dem förlorade med 6-3 mot SNFF, ajjaaa. Haha, jag och Nellie typ skrattade sönder, så dålig humor. :D
Så satt där med Nellie, Gisela, Dennis, Jacob, Rebecca och .. ah, glodde matchen då. Skoj ^^

I morse vaknade jag. Självklart tss. Min jävla vattenblåsa jag hade fått i mitt skoskav; hade gått håll och varade massor. Fixa sig och äta macka, sen iväg till skolan. Först NO, jobba massa om fjärilar, sen rast. King of course ;). Sen in och ha religion. Min mage kurrade som fan på lektionen, paha. Käka äcklig bränd och ickesmakande soppa, eller det var det. Åt knäckebröd. Sen SV, jag och Gabbe ägde ut alla med våra 39 poäng på internet-frågorna ;D, så fick kexchoklad av Johan som alla tiggde för haha. Sen sova 1 ½ timme när jag kom hem. Hade rengjort hälen, så det var ihopdraget och blödde. SUCK på den, äckligt som faeen!

Glott långfilm, något liknande 300 och dem. Eller inte. Men ändå. xd
Käkade tacos, sitter vid datorn och ska snart duscha tänkte jag.

Puss! /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0