18:54


Hellu bloggen. :D

Idrott idag i skolan; hade vi ute. Friidrott. Skoskavet sved så klart, jaja. Hoppade längdhopp på 3.70 m, kasst. Sen fick jag aldrig reda på vad jag kastade, men kan väl varit 40-något, gick inte så bra. Sprang på 9:03 på 60 m, sprang ju för fan på 8.89 i fyran! Kasst det med då ju. Men jja.

Efter skolan käkade jag en skål flingor, sen ringer pappa och frågar om jag vill med in till H-stad. Så han hämtade mig, så åkte vi in till Halmstad och hämtade båtmotorn. Sen hem. Olivia kom helt plötsligt, vid halv fem typ. Vi typ hoppade studsmatta och sådant, sen åt vi, och så skulle hon hem igen.

Nu sitter jag här. Klockan är alldeles strax sju. Inget att göra ..

Ska marinera kyckling, göra potatissallad, och grilla i morrn i skolan. Som en avslutning på hk:n denna terminen typ.

PussN,
ha det bäst fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0