Tuesdaay.

Nationellt prov i matten, fast vet inte om det var test?
Ska ha NP i svenska i morrn också.
Förmiddagen gick sloooowly, tycker jag då da.
Skulle få sån där laxpanett stod det, haha fiskpinnar blev det? xd
Ajja, sen när jag
Å! Vet ni, jag spelar I'm not your toy på datorn, och
så spelas den på radion hörde jag nu! Hahhaha.

när jag ... åkte bussen hem efter skolan; så stannade busschauffören inte
vid "min" hållplats, igen! Så jag fick skrika "Hallå, jag ska av!", kan han bara
inte lära sig att jag faktiskt ska av? ;o
Väl hemma så typ inget att göra. Skulle skriva på berättelsen, (som jag inte
gjort på typ 765895423566 år sen) men det blev inte av för att jag inte kom
på något roligt att skriva om just för tillfället ..
Något kul på huvet? Ja, men skriv i en kommentar då ;D
Åkte och handlade, köpte en ********** ( stjärnorna är bara för att jag har
tråkigt, och att någon av er ska få damp tänkte jag. HAHA) för min veckopeng.
Nu så sitter jag och bloggar och lyssnar musik då. Ska snart äta.

Ha det bäst, flodhäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0