Träningsmatch och grejer.

                                                                           Tjenixen ! ☺

Dagen började med att jag vaknade vid tio. Upp och äta
frukost, packa väska och göra sig i ordning. Pappa skjutsade
mig till L:a Tjärby, sen åkte jag på träningsmatch i Förslöv ;p
När vi väl kom dit så byta om. På med underställ och grejer.
Snackade om spelet, sen ut och värma upp och så spela.
Spelade ju med F14, så 11-mannaplan konstgräs. Jag och
Malin var innermittfältare, men skit samma xd. Vi vann iaf
med 3-1. När dem fick frispark så stod jag och Fanny mur,
och då nickade jag bollen mitt på huvet.. fifan vad ont det
gjorde eller, haha jag fick typ värsta hjärnskakningen xd
Sen hem iaf. Packa grejer, käka pizza, blogga och alldeles
strax drar jag till mamma, och är där en vecka.

& SÅ FÅR MAN JU INTE GLÖMMA ATT JAG FYLLER 12 PÅ FREDAG :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0