Simhallen and things - Måndaag!

p      r      e    .        ♥
___________________________

Dagen började med att jag vaknade (wow, bra start) vid kvart i sju.
Klä på sig och sånt, tog ett tag heh. Jag blev typ "red hot chilli pepper". x)
Sen äta frukost, göra sig i ordning och shit.
Iväg till skolan, det snöade, och bussen är ju alltid försenad!
Väl i skolan så typ spela Backpacker 3. Lektion tjugo över åtta.
Första passet svenska och matte. Grader grader grader. Men det är enkelt,,
så det är skoj, går snabbt och man behöver inte tänka så himla mycket :D
Aja, så sen rast. Spela Backpacker3 igen; med Fia Moa och Wilma. ^.^
Sen engelska och llunnchh på det. Översvämning vid våra baracker,
pga bortsmält snö eller vad? Dem fick ta värsta pumpen and stuff;
för att få upp allt vatten ju. Så gick vi på värsta trä....grejerna. Hahhah!
När man kom hem så äta en skål flingor, sen så göra matteläxan,
som vi har tills nästa måndag. Erkänn ballt? B')   Hahah.
Så satt Jack vid min laptop. Medans jag ... vet inte x)
Iaf så lite innan fyra åkte vi till simhallen. Jag simmade
ETT TUSEN TVÅ HUNDRA TJUGOFEM METER på 25-30 minuter xd
Hahha, intresseklubben antecknar. Sen då bubbelpoolen och ångbastu. B)
Det där "bebislandet"/safarigrejen också. Sketkul att andas från
bubblorna i bubbelpoolen ju (jag vet jag inte är normal) :D
Skit samma, vricka foten ashårt när jag slängde mig nerför rutschkanan.
Gick och duschade. Hårfönarna på badet typ suger.
Hem och käka kyckling ahha :D, sen nu sitter och bloggar.
Ska gå och fixa mig, och sen sova tänkte jag.

Kisses gossius !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0