Saturdaydayyaday. ♥

S H O B R E  !

Dagen började med att jag vaknade hos Felice; 05:49.
Malin kom in typ en minut senare och väckte oss (Felice).
Vi låg och drog oss, sen upp och klä på sig, äta en macka,
fixa sig och sånt. Sen så kom Johan (och Fanny) nästan halv.
Åkte till cupen, de bytte om och blabla. Sen så in på plan
och värma upp. Nellie, Fanny & jag höll på med en boll ist xd
Första matchen losa dem, andra också, tredje ... också,
fjärde lika, femte lika, sjätte vann. Typ. Så. Tror jag. HAHA!
Kom hem vid tolv iaf, ungefär. Var ute och sånt.
Gick hem vid tjugo i fem, Felice följde en bit; med Zorro ^^
Blablablabla. Åt och sånt, sitter vid datorn och har laddat
över låtarna som Adis varit bajssnäll och skickat till mig; till min 
 ; som jag sitter och lyssnar på just nu :'D
Ska glo sista på Melodifestivalen nu tänkte jag!
Puss på er, och håll tummarna för mig (oss) i morrn! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0