Road salt.

Sha igen.

Sitter vid pappas laptop och försöker lära mig Pain of salvation - Road salt;
utantill .. x)      Höhöh. Har inget att göra. Som vanligt ;o

Fast Road salt är inte den enda klart, men jag tycker den är asfin,
så jag börjar med den först iaf. ;)

Jag typ älskar musik. Även jag typ inte kan sjunga? xd
Wilma's huvudvärk sitter nog i sen igår; för hon sa att jag sjöng fint. Ko-koo. :)



Låten:

This time I’ll try not to get hurt
This time I’ll stay untouched with pain and dirt
This time I’ll stick to what I’ve learned
This time I’ll fly so low I won’t get burned

Maybe it’s not enough
Maybe this time it’s just too much
Maybe I’m not that tough
Maybe this time the road is just too rough
Walk down, so I sit down, mmh…

I’ve walked this road so many years
I’ve worn down all my boots, I’ve cried all tears
So many crossroads left behind
So many choices burned into my mind

Maybe it’s not enough
Maybe this time it’s just too much
Maybe I’m not that tough
Maybe this time the road is just too rough
To take me home

To take me home
To take me home
To take me home
But I walk on                                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ärligt talat jag älskar dej låten (L)

Alla tycker att dem var helt sten döda och att den var jätte dålig. Men jag älskar den, får mej att tänka efter jag älskar sången själva texten och han sjunger så jävla fint också (L)

2010-03-16 @ 19:49:33
URL: http://twogoldstars.blogg.se/
Postat av: SSARA.

Javet!

Han sjunger jättefint, sången är jättefin,

men den passade dock inte i melodifestivalen ..

men den va ju INTE dålig :o <3

2010-03-17 @ 14:05:59
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0