OIS F98.

Sha!

Earth hour igår, släckt så klart. Kollade på 'The long kiss Goodnight',
väldans bra film tycker jag :)

Idag så vaknade jag vid .. något, nio eller något. Upp, duscha ...
inte alls det, det var igår jag duschade direkt när jag gått upp ..
äta, smörgåstårta idag igen:D
Gick runt bara. Packade väska, gjorde mig i ordning och bytade om,
sen så bar det av till Oskarström igen. Körde direkt, skippa samlingen,
så kom dit rätt mycket tidigare än alla andra. Men iaf så ta på sig
skor då, sen värma upp och sånt shit. Första matchen sög vi .. förlorade
med 4-1. Först gjorde jag mål i början av matchen, så vi ledde med 1-0
ett tag, så bytade jag så blev det mål. Sen mål igen igen igen. Baaad.
Jag hade fan damp ;s. Andra matchen mötte vi Centern. Igen. Blev
oavgjort. Spelade inte jättebra, men mycket bättre än i första matchen.
Gud jag lyckades typ bara med två tredjedelar av mina finter eller något.
Ahhaha, inte bra inte bra xd
Sen så hängde det på matchen mellan Tofta & Centern - om vi skulle
gå vidare. Det gick inte som vi ville.. så duscha skollhett ;D, och sen så
åkte vi hem.
Hahah, en typ väldigt konstig .. fundering. Ett par stycken spelar ju med
bandanas, jag fattar inte det. Jag skulle typ dött, det blir ju skitvarmt. xd
Ney, bandanas har inte jag när jag spelar fotboll xd
Äta hummer och sånt, nu sitter jag vid datorn och bloggar. Missar 'Wipe
out' idag :o .. ney det får man inte. Ska kolla sista nu för det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0