H-stad - some new stuff, dagen.

Dagen har varit ungefär som vanligt. Ont i foten har jag haft..
Nationellt prov i sv. Det gick nog bra, tror jag åtminstone.
En sida kvar i Workbook på engelskan. Snart klar med 5B i matten också.
Vet inte vad jag får sen? x)   Aja.
Efter skolan hem med bussen då, inte vanliga bussen och annan chaufför.
Gick hem och blablabla. Kvart över tre eller något; åkte vi in till H-stad.
Först in till Biltema för att pappa skulle ha grejer, och Jack lager till sin
skateboard.. iaf så in och handla sen. Så jag stack in på H&M och kollade,
provade lite olika och så köpte lite things.

Dagens investering: 

Randig tröja med bred halsringning, svart-vit (alltså inte som på bild)


Köpte också foundation och kompakt puder.
Jag är stolt över bilderna. *HOST HOST* xd




Haha, pudret ser iaf rätt riktigt ut. Jag har ryck xd
________________________________________
Höh, det var precis så att jag hade pengar. Exakt på kronan.
När jag betalat och så, så ut och pappa pratade med någon.
Sen hem iaf. Åt för en liten stund sen, bloggar nu då.
Ska väl inte göra så mycket mer, tänkte sola solarium liite (H)

Iaf så har dagen varit mer än okej, och Olivia är tbx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0