Förgår, i går, i dag. x)

                                 TJABBA KEBAB. :'D
___________________________________________________________

I fredags:
så vaknade jag som vanligt, skolan som vanligt typ. Hemkunskap, bakade
rulltårta. Som bara jag hade gjort själv innan? Hahh, blev klar först. Coolt?xd
Egentligen skulle Felice följt med mig hem efter skolan men ja, så blev det inte iaf.
Så bussen hem och så då. Sitta vid datorn och annat när jag kommit hem.
Sen duscha och fixa sig vid fyra, bloggade snabbt också.
Outfit på festen var (hittade typ inget..) linne, midjehöga capribyxa, ankelsockar typ.
Kan vara kul att veta. Inte? Säker? Okej då. ( Jag har dålig humor, och tråkigt. c; )
Mamma kom och hämtade oss efter då, så lämna Felice och sen
hem och kolla sista 'Let's dance', något och så två avsnitt av
'Heroes' som jag inte tittat på på 15439984 år :)
Sen började jag kolla på .. vad var det? xd Ajja, men jag somnade iaf.

I går:
så vaknade jag vid nio. Vila typ, sen upp och äta. Tacogratäng. Great breakfast :D
Sen inte göra så himla mycket på hela dagen actuallyyyyyy.
Ajja, sen Melodifestivalen klockan åtta. Anna Bajsdal skulle inte vinna ju!
Hon hade inte ens en låt som passade Melodifestivalen, Salem al Fakir eller Eric
Saade skulle heeelt klart vunnit tycker jag.
Hehe, om Eric skulle gått vidare så konstaterade jag och Paulina att det skulle ju
bli som typ en repris av Alexander Ryback. Haha, nej men dem är ju lika ;)
Sängen vid tio. Kunde inte somna, men det förstås .. somnar aldrig när man vet att
man måste för att man ska upp tidigt and stuff.

Idag:
så gick jag upp vid sju. Gjorde mig i ordning, åt macka, och sen kom pappa som
skulle med till Oskarstöm. Åkte halv åtta och framme drygt fem över. Resten av
laget kom typ kvart över.
Första matchen mötte vi Jitex; som hade åkt från GBG. Blev 0-0, men vi hade
asmånga skott på mål, och stolpar o shit. Andra matchen mötte vi Getinge,
var tvugna att vinna matchen för att gå till final. Det blev 0-0 .. men vi hade denna
gången också; asmånga skott på mål, och jag var skitnära också ._.
Ett tag flög jag fram som en trasa vafan, utan frisparkar ;o   hehe x)
Ca 13:08 spelade vi match om tredje-pris; mot Vinberg (tror jag det var .. ne men
dem var gröna iaf) och då vann vi med två - noooooll   8)
Sen duscha och ha BAJS-ont i foten eftersom jag har stukat den, på Gabbe's fest.
Ah, alltså typ framdelen av vänstra foten. Svårt att förklara, men den är svullen.
Nog om det.
Sen hämtade Hasse medaljerna och delade ut; för prisutdelningen var typ halv fyra.
Sen åka hem runt två(?), pappa tog en annan tråkig, hög, skogsväg typ ;)
Åt nyss och .. ja.


Haft en skoj helg iaf, & i morgon börjar skolan igen, nationella prov and stuff.
Får hoppas Olivia kommer, så det blir sneppet roligare, och mer misstolk. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0