VILL HA TBX MITT LÅNGA HÅR..

TJENAMOSS!
Dagen har varit rätt chill faktiskt. Fångarna på fortet hela dagen, så ja, fick godis sen oxå B)
Kotten på svenskan, gött. Hanna & jag äger Leo & Lukas, i promise! ;D
Köttade oxå en del av killarna i 7:an på king. Hehe, dem är DRYGA som fan! Aja, vi är väl inte speciellt irriterande heller tycker jag! :D JÄVLA SHREK, & FIONA, & ÅSNAN KLART xd

Efter skolan stannade jag och Olivia kvar en stund, och spelade king med Leo och Lukas. Jag utklassar, hehe. Gick hem till henne, ut en sväng, byta om och åka till Laholm, Olivia skulle ju klippa sig. Nästan exakt som mig, men utan lugg då. Träning fem till halv sju, faktiskt rätt bra träning. (faktiskt?, hehe, vi ÄR ju alltid bra vafan.) Sen hem och käka en skål flingor, sen dra upp till Hallaberg och glo VGLT p96 spela mot Våxtorp.

På tal om Våxtorp möter vi dem i morrn.. (med VGLT F14), önska lycka till då klart, även fast det inte behövs hehe :D

& innan dess så drar jag och Paulina 99% säkert; in till Halmstad efter skolan. Kollat lite kläder och så på internet, blir nog bara något smått, har bara 200. Men Paulina betalar bussen iaf (y).

///////////////////

Löshår - H&M

(finns även löshår i clips på Glitter såg jag förra gången jag var i Halmstad.. men ah ^^)

Skor - H&M


Leggins - H&M

Som ni kanske vet/märkt så är jag en sort av H&M-nörd... ;$ :D
_________________________________________________

Denim leggins - Bik Bok


DEBBY - Cubus



Käkar pizza i morrn istället för übergammal (och för det mesta äcklig) skolmat. Yeahh, gr8 ju!
Puss / Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0