SOMMARLOV!



Shue
. Upp vid sju och fixa sig i morse, sen dra till skolan. Spelade picture-nary eller vafan det heter, & Stop the bus; medan 5B och 5A(tror jag) käkade tårta och sånt, lite småtaskigt haha! Who cares iaf? :p

Tio i tio var det bussen till kyrkan, prällen snackade på, tråkigare än vanligt, försökte vara rolig.. gick inte så bra. Sen skulle vår rektor Barbro Surströmming dra ett skämt för att en kille inte ville gå i kyrkan för att det var så tråkigt (I'm right with him). "..Doktorn frågade killen: har du något fel på dina öron och ögon? -Nej.. dem är bara i vägen när jag ska ta på tröjan." Så illa.. jappjapp.

Sen åkte Hanna & Olivia med när vi skulle dra hem i Karin's peugeot; med cab hehe. Sverige-flaggor sen Erik's student och sånt också, hehe, bäst var det, coolast i stan byn. :D
Lämna dem, och sen hem.

Väl hemma drog vi till Laholm och skulle käka kinamat, men det var stängt, så blev pizza. Var döööhungrig, kändes som jag skulle spy, och jag var alldeles yr ^o), aja. Proppmätt. Stack och köpte tårta, som INTE är uppäten kan jag säg! (det var faktiskt inte ironi, haha)
Gick sen till godisbussen som var i Laholm; och köpte godis hehe. Sen hem, vila för att jag är dötrött..

Blir nog bryggorna & sova båten ikväll, första gången för mig detta året actually. Jappjapp. Ni får ha det! / Sara






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0