SOMMAR & SOL

Dålig uppdatering. Men har inte haft tid. (alltid något att skylla på, hehe)
Matchen mot LTIK gick bajs. Skrapade upp knäet som fan, slog i bakhuvet, fick värsta smällarna på knäet där jag fått skrubbsåret, och som pricken över i:et började jag hyperventilera efter matchen, och svimmade nästan :s. Efter typ 10 minuter försökte jag gå, det gick, men jag ramlade nästan flera gånger.. wierd..



Igår var man på stranden och stekte hela dagen! SÅ übernajs var det!
Tog bussen från skolan tilll Höka-bajs, sen gå mer än en timme.. bada, sola, kötta på fotboll (men gjorde lite ondare i benet sen, så var kanske inte det smartaste..), och PH stämplade alla, men när någon väl köttade tbx så gick han ifrån, så feegt -.-'
Haha, Andre kan känna sig totalköttad, och Leo, släng dig i väggen eller något!:D

När man kom hem så såg jag att jag hade fått värsta brännan. Slängde mig i duschen, fixade mig, och sen drog man till FBG med pappa, eftersom Erik tog studenten. Grattis till det ^^
JUST JA, fick ett nytt linne av Paulina som jag tyckte var asfint, tack! :D<3


Drog hem från FBG tjugo i nio, så hemma halv tio.. ta på sig lite mer och sen åkte vi till Laholm och glo på Calle Kristiansson som sjöng där! ^^, men det var inte så värst kul så gick typ bara runt och så; med Fia, Hanna, Elin, Felice, och delvis Evelina, Maggi och becka.

Hemma vid .. någonting. Gick ut och tog kort :D.
Fick höra att det var en jävla dåre som hade kört med kraschad rykande bil (antagligen berusad) rakt ner till oss, mamma ringde polisen, och den dåren fick tvärstanna här nere, för att det tar stopp. Så ja, ni ska bara se spåren efter honom. Illa ..

Jappjapp.. varit vaken en stund nu, trött fortfarande. Jaja, solen skiner, och jag ska käka frukost och sen beger jag mig ut och steker, hehe!

Nu är det bara mindre än en vecka kvar till sommarlovet,
och det känns totalkonstigt! :o
Men gött iaf. Tälta med kompisar, filmkvällar, fotboll,
eskil, allt, alltså sommaren kommer bli bäst:D

hoppas ni läser det långa inlägget. (a)
Puss! / Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0