SOL - VI GILLAR'T

Morsning korsning! Har varit sol hela dagen så har legat ute och stekt, hehe! Så nu är man brun(are), fick även höra att jag var brun sen i omklädningsrummet, haha :D 
Gick in fem, bytte om, och sen drog jag till träningen. Lixom, det tar rätt lång tid för mig att byta om, hehe.
Träningen gick väl bra, lite ont i huvet bara. Kan bero på att jag inte druckit så mycket? Jappjapp. När jag kom hem så bredde jag två mackor då. Sen la jag dem på diskbänken när jag skulle ta ett glas. & då var där massa vatten klart, jag menar .. hur smart får man bli? Så Donna fick käka dem, och så bredde jag en ny. HAHA, så illa, jag vet.

Kommer bild på outfit, ja .. outfiten som var på i ca fem
minuter i morse, haha.


Raaaand, hehe:D
Nej, jag är inte röd. Jag är brun. Men det kanske ser rött ut, jag vet >.<


Tjockisbiiiiild :D

Jag vet att jag har dålig kamera:(


•Baslinne - H&M eller Gina Tricot ?
•Spetslinne - H&M
•Treggins - H&M
•Vit tröja - .. kommer inte ihåg, haha


Ni vet när jag vann idrottspris i skolan, nu dagen innan skolavslutningen? Iaf, här kommer en bild på pokalen ;)

Likadan som förra året, eftersom jag kom etta då oxå :D , men då var det guldigt ist för silvrigt :O, haha.

Puss / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0