sista måndagen i 5:an


Sho bre!

Sista måndagen i 5:an idag då, förrutom för Lucas som ska gå om!
Ney, jag skoja bara, hehe.

Var't fett seeeg hela dagen.
Matte, engelska, svenska, ja. Inget intressant om den delen(skolan), som vanligt då. Stökigt som tusan i klassrummen, alla är uppe i varv hela tiden. Bara tre riktiga skoldagar kvar nu!

Träning vid fem, regnar som fan, och jag har grymt ont i mina knän. Har lxm ont i högra nu oxå, eftersom jag slog i knäet i stolen på bussen. Inte alls klantigt, nejjnejj.

Iaf så är pappa och Jack inne i Halmstad nu, och jag hoppas att det finns svarta spetslinnen i rätt storlek till mig inne på H&M, för isf så ska jag få ett. Älskar dem, grymt gulliga! puss / Sara


Kommentarer
Postat av: Lucas:D

jag är bäst jag ska nite gå om någon klass:P<3

2010-06-07 @ 20:54:41
Postat av: Sara *

HAHA jo Lucas ;D <3

2010-06-07 @ 21:06:48
URL: http://sarastyyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag e bäst!!:D<3

2010-06-08 @ 21:19:45
Postat av: lucas:D

oj mitt namn kom inte upp:S<3

2010-06-08 @ 21:21:47
Postat av: Sara *

SV Lucas;

bäst efter mig, några steg, hehe :D



Haha, men nu så. xd <3

2010-06-09 @ 21:00:53
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0