orkar inte rubriker



Tjena alla fula fjompor!, nej jag skojade med er mina fina fjollor! hehe

Har inte kunnat blogga eftersom det har åskat med jämna mellanrum .. men nu har det förmodligen slutat för dagen. Solen skiner och jag kan blogga hehe:D
Klockan har redan passerat fyra .. har inte gjort värst mycket idag. Döööööötrött.. iaf så är det träning klockan fem, idag igen.
Apropå ingenting så har K'NAAN - Waving flag har fastnat i bakhuvet på mig, även jag försöker tänka på annat, så hör jag den där låten. Inte för att den är dålig, men it's stuck there, lxm. haha.

Kolla här, vill ha!

Aja. Sitter just nu och dunkar Billionaire mm. Äntligen försvinner Wavin' flag för ett tag, haha! Puss / Sara

Internet cp:ar bara för att Paulina satte igång sin dator?
Åh, fyfan vad jobbigt dååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0