KNÄPPA BILDER PÅ G!

´Shenixen`
Vann idrottspriset idag i skolan, likadan pokal som förra året:). Fast vann ju berättarpris då oxå, men inte detta, Olle vann ist, grattis! :D
Jag avskyr Johan för att jag inte fick lämna in min RÄTTADE berättelse, och den med massa fel ist!-.-
Hade klasskamp, gick la sådär, men vi är bäst iaf. of couurse ^o)
Vi har typ nyss kommit hem, har tagit web-bilder, hehe. Sen är det hemmamatch mot OIS på Hallaberg! Kom och kolla allihopa, sju börjar den ;D

Kommer web-bilder ....
& ta dem inte på allvar, herregud :D
vi är smartare än vi ser ut, rätt jävla mycket, hehe!

make gif

make gif
ingen kommentar. förrutom att jag inte skelar. B-)

make gif

make gif
HAHAHAHA!

make gif
Jag har inget vid ögat, :/ xd /Sara
och jag har inte plastikopererat mina läppar ... xd /Olivia

make gif
Olivia är så söt! & jag ser så .. lustig ut.

Hörs senare! / Sara

Kommentarer
Postat av: StyleByJosefine

Tävling på min blogg..

2010-06-11 @ 23:18:03
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/
Postat av: Sara *

sv Josefine;

ja kollar ;p

2010-06-12 @ 20:17:22
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0