HEJ

Jag rent avskyr rubriker. Dagen har varit som vanligt typ. Outfit blev mina nya chinos jag fick igår, de jag beställt på internet, som passade finemang och som var allmänt sköna :D, ett (faktiskt) rosa baslinne, spetslinnet jag köpte i lördags, och min "wb-Adidas"-tröja. Jappjapp. Slöjd och skit. Har faktiskt inte något kul att skriva om, säg när har jag? Hehe, iaf så har man annars typ ritat sommarbild, skrivit lapp och sådant. Ska på träning, så ska dra alldeles strax, ska bara få i mig något först. Blir med VGLT, sen är det ju match mot LTIK i morrn med 98, årets match där, hehe! / Sara


Kommentarer
Postat av: Deru xd

VIIIIIIIIII VIINNER ;D ;PPppPPppPP

2010-06-02 @ 17:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0