ÄNNU 1 SPETSLINNE

Kolla vad jag fick när pappa kom hem,

wiiie, glader här då va!

Träningen gick väl bra, mina knän gjorde inte så ont som jag trodde. Spelade mot "småkillarna" i slutet, vann ju klart, men vi spelade dött iaf. Massa stolpar och skit hela tiden. & medans en annan köttade dem typ, dem bara flög i backen; så gick dem andra bredvid bara, HEHE.

Fina knän tycker jag!

Ändå har dem läkt rätt bra tycker jag.

Skiiiit samma. Ska dra med Olivia hem i morrn för att hon ska till frissan, och hon ville klippa sig som mig, så då följer jag med vafan. Sen blir det träning för vår del:)
Någon annan som ska hitta på något najs?☺♥

Ja just det.. blir Halmstad med Paulina efter skolan på onsdag oxå, najsnajs! :D<3
pussN /Sara

___________________________________________________
Vill ta hål i naveln nuuuu, shalalalalalaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0