10-0, GÖTT!

Pissväder hela dagen. Suck på det.

Käkade pizza i skolan idag, najs. Drog med Moa hem sen, Olivia också. Kittlade sönder varann typ. INTE jag som började, hehe. Lite barnsliga är vi allt (a). Tjugo över fem hämtade pappa oss; så skjutsade han oss till L:a Tjärby IP. Mötte Våxtorp. Invigde våra nya matchdräkter och overaller, supernajsiga!
VGLT ♥
Vann med hela 10-0, gjorde 2 av dem, och vet inte hur många assister. Men ja, vi äger sönder som vi gjort enda sen vi var .. pluttar, typ 5, ofc! :D

Kommer en stresstagen och überläskig bild från i morse; på outfiten..
Då undrar ni säkert: "på baksidan?" Ja, jag hade bråttom och den andra bilden (på framsidan .. xd) blev grymt fail. Så ja. Skit samma :p
(& en lite weird bild på nya overallen oxå)

Dagens outfit:

Spetslinne - H&M
Baslinne - ?
Chinos - Bik Bok
(dom jag beställde på internet för er som undrar)
Sockar - Typ New body xd
Vinröd Tjocktröja med broderat mönster på ryggen (inte på bilden) - Carlings
__________________________________________________________________
(fixade bilden på outfiten skarpare i Picasa, därför så fult skarp, såg inte det när jag höll på, för bilden är mycket mindre då, haha!)

Vanliga svarta dresser med namn på ryggen,  men grymt sköna är dom iaf!

__________________________________________________

MSN-KONVERSATION:

Lucas(bah): Lägg ut något roligt på din blogg :D<3

ƨ͚ɑrɑddɑhlbͪ͟▶eerg: Som t.ex.? ;)<3

Lucas(bah): att lucas är den bästa och sara avgudar honom då skulle alla kolla:-O<3:P

ƨ͚ɑrɑddɑhlbͪ͟▶eerg: HOST!

ƨ͚ɑrɑddɑhlbͪ͟▶ee͘rg: lite smått förkyld ;)

Lucas: Kryya :D

haha, Lucas, jag avgudar iinnttee dig. Dröm vidare:D 
Ha det! /Sara


Kommentarer
Postat av: lucas:D<3

jag sa ju det nu kollar ju alla:D och jag e bäst(Y)<3

2010-06-10 @ 15:02:14
Postat av: Sara *

SV;

host Lucas :D <3

2010-06-10 @ 15:05:35
URL: http://sarastyyle.blogg.se/
Postat av: lucas:D<3

vadå host jag e bäääääässssstttttttt och alla kollar jue;P<3

2010-06-10 @ 21:44:40
Postat av: Sara *

sv Lucas;

haha nae, nt en bitch mer;)

2010-06-10 @ 22:02:20
URL: http://sarastyyle.blogg.se/
Postat av: v i l m a a :)

finns spetslinnet i blått ? :) <3

2010-06-19 @ 11:16:19
URL: http://vilmaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0