Wednesdaay '

Tjena min mittbena; alla dromedarer ute i öknen! ♥(inte för jag har det men xd)

Idag var det slöjd. Textil har man nu.
Inte värst roligt, broderar nu i början, för alla måste det ..
Jaja. Roliga och dampiga raster. "ANFAALL CHICKENARMBÅÅGEEE!" xd<3
Efter skolan målade jag lite på rummet, elementet och på
dörrkarmarna -och listerna xp
Sen duschade jag av mig färgen, eller rättare sagt det skarpa medlet ;o
Sen så blev det träning med VGLT halv fem till sju.
Det gick bra ^.^
Så blev jag hämtad, när jag kom hem packade jag upp väskan och åt.
Nu har jag suttit vid datorn och hjälpt pappa lite som klistrat upp
väv på tre väggar i mitt rum ;D
Men nu ska jag sovaaaaa.
Ska gå med Simone till laga, längtaar! :'o <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0