tisdag ondag, SNÖ! (n)

Se det snöar, se det snöar, det var väl sorligt, åh nej!
Det är den nya versionen av "ramsan".. så ni vet.


TISDAG
Dagen som vanligt..
följde med Sofia hem efter skolan.
Mamma var och jobbade, så jag fick inte tag på henne..
och hade glömt mobilen och ja, det är en lång historia..
Men så iaf så hittade vi väl inte på så mycket.
Skulle egentligen tagit bussen hem vid fem,
men så fick jag skjuts hem ist ^^
Men iaf så fick jag datorförbud..
och fick inte vara med kompisar på hela veckan..
Men alltså jag ska vara med Olivia tills träningen i morrn,
för det var redan bestämt sen innan. Sådeså.
Kom hem klockan åtta. Trött.
Hörmff, ja och så hade vi "tjejsnack" i skolan,
eller ja. Sexualkunskap med alla 5:ornas tjejer  xp

ONSDAG
Paulina väckte mig "redan" halv sju.
Fast jag gick inte upp förrän fem i.
För somnade om, låg och drog och värmde mig, och tittade
på 'Vakna med the voice' - "hip hop & RNB" på femman ;d
Slapp ändå stressa. Typ. Höhö.
Skolan var väl slapp.
SNÖSTORM utomhus ju!
Fick gå baklänges nästan hela vägen hem, haha >.<'
Kom hem, gick ut och hämtade säd .. sen
åt jag varm macka och drack varm O'boy :]
Sen träning med VGLT då. Gick la bra ^^
Moa var också med denna gången ;)
Efter träningen; hem och äta.
Kolla liite tv.
Sen träna glosor. Faktiskt.. brukar inte träna nästan >.<
Ajja, så blev det värsta strömavbrottet,
men elen kom tbx direkt igen ! :o
Jag blev jätterädd .. ahah  XL
Sen nu sitter jag och bloggar, har tittat bilddagböcker.
Ska packa fotbollsgrejer till i morrn och sådaaannnttt.
Sen så går jag nog och lägger mig snart. Trööttt.


Kommentarer
Postat av: ISSA:D

hejj snyggmotorn :)♥



vrf har du förbud på allt de du sa ? :O !<3



puss <3

2010-01-27 @ 21:35:27
Postat av: Anonym

men du bryr ju ändå inte dig om du har data förbud., du använder ju den ändå.. :)<3



Puss&Kram



Vi måste va snart... (L)<33

2010-01-29 @ 18:10:11
Postat av: Anonym

oj jag glömde att skriva att det var ifrån mig hanna (L)<3 som på alla andra (älskar diiy) hihihiiiii <3 bara så att du vet att det har varit jag.. (aaa*<3

2010-01-29 @ 18:12:07
Postat av: Sarrrraaaa ;)

SV

Hej Hanna,

hahah ney jag använde inte datorn samma dag ;D

men ja .. jag sket i det andra dagen x]<333

2010-01-30 @ 18:53:59
URL: http://sarastyyle.blogg.se/
Postat av: SAAAARAA ;] §

SV

Hey hetget :D

Ahhm, jag va me min kompis Sofia typ länge utan att höra avmig och sådär. Men ja xp



Puss :D<33

2010-01-30 @ 18:55:26
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0