Snö !

Se det snöar, se det snöar, det var ju roligt hurra ..
det snöar riktigt mycket ju :o
var ute och tog bilden innan ,,

Ajja
. Läste nästan en timme igår. Drygt som satan bara för att ögonen kliade
för jag var så trött, så jag fick läsa med ett öga åt gången och påhitt xd
47 sidor röjde jag igenom iaf . hahah ;P
+ sista sidan av själva berättelsen, och det om berättaren och tacken
och bajs ni vet ;d
Men iaf så tänkte jag läsa sista sidorna nu. Det är bara drygt 70 kvar så (y'
Är på 527,,. Vet ni vad jag kom och tänka på? x)
Jag var på 200 förra veckan typ, men nu är jag såå duktig så jag faktiskt
börjat läs lite (y) xd



Idag så har jag vaknat ett antal gånger under natten/morgonen ..
Senaste gången var när Jack kom in i rummet och sa "jag drar till Jocke nu",
jag bara "men, va kul och veta då" >.< '
Aja, sen så gick jag upp en tio minuter efter eller något.
Åt frukost, bytte om och blaa. Sen så har jag faktiskt städat ;d
Sen så läste jag lite till då. Tog bilden som jag la in  xp
Hade problem med överföringen till datorn :o , men fick in dom till sist.
Nu ska jag snart äta, pappa kom hem nu också :P
Hasse ringde innan också och sa att jag fick vara med 96/97 och träna
på torsdag och säkert lördag (y) :)

Btw: Hahh. Vet ni vad jag kom på nu? xd
Igår när vi var inne och handlade så skulle jag bort och ta äpplen eller
vad det var, och där var en sån jäkla bonne.
Omg vad han luktade gödsel över hela affären! xd
Jag stod typ 30 m bort, och det räckte ska jag säg. Hahah xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0