Slöinge f14

Tjaa ^^

Spelade då Slöingecupen idag med F14 :)
Det gick brabra, och jag gjorde några måål (A)
Jag orkar inte skriva upp matcher och sånt ..,
men vi vann första matchen med 1-0 mot
Tvååker/Galtabäck, det målet gjorde jag ^^
Sen så mötte vi SNFF grön, vann med 2-0,
assist, och så andra hade jag och Gisela
ett asbra passningsspel rätt in i mål med
Emmas fot. (Y' Gahhahah xd
Tredje matchen mötte vi Slöinge "golf" ;d
Där vann vi med ....... 2-0?
Ney, nu glömde jag den matchen igen ..
hrmmf.. men skit samma.
Vi vann våra tre gruppspelsmatcher iaf (y)
Pappa och Jack kom och glodde,
men dom åkte direkt efter ...
Jaa, så gick vi då vidare till semifinal där
jag gjorde 1-0 i sista minuten ^^
Å det var mot SNFF röd.
Sen så blev det, direkt efter den matchen,
final mot Tvååker/Galtabäck.
Alla var totalt slut och benen typ vek sig ;o
, så vi förlorade med 1-0 ..
Så fick vi en liten silvermedalj och en liten
buckla :d (y'
Det andra laget gick inte vidare .. ajja.

F14 är stört mycket biffigare än F12 och dom iaf xd
Ah, så sen åkte jag med Lina och dom hem eftersom
pappa och dom redan åkt, men wtf, när jag kom
hem så var inte dom hemma ;o
Då var dom på Mc Donald's och käkade ;o
Så dom köpte hem till mig (a'

Nu drar jag till mamma och gör något ((:

Btw,, vet ni? Det ska bli typ -2 ° nästa vecka :D ,
gutt så är en nolla borttagen iaf ;d


Kommentarer
Postat av: Malin

Du var jätteduktig idag :) <3

2010-01-10 @ 19:24:51
URL: http://lixsomdaah.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej fotbollstjejen.

Johan ringd och vill att du spelar med F12 . Det var cup i Höganäs den 31/1.

Jag sa att det kunde du nog göra.

Sen var det träning med 98-00 på torsdag kl. 17:30 till 18:00. Han ville ha dej med där oxå.

Kram Pappa.

2010-01-11 @ 19:27:55
Postat av: - Sara -

SV Malin;

Tack, du också! :D

2010-01-12 @ 18:44:52
URL: http://sarastyyle.blogg.se/
Postat av: - Sara -

SV

Hej, ja okej :)

2010-01-12 @ 18:50:58
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0