Lördag & Euro-City cup i Höganäs '

Kunde inte blogga igår.. först och främst för att internet dampade. :o
Sen så dampade blogg.se, man kunde inte logga in.
Så där finns en anledning. Actually ;d

`LÖRDAG´
Dagen var väl som vanligt. Jag kommer inte på så mycket nu xd
Kollade 'Nyckeln till frihet'. Den var sjukt bra.. så länge jag såg.
Typ in i halva filmen bara. Jag somnade. ;o

SKA se hela. Snart. Sådeså. [:

`SÖNDAG´
Upp vid sex. Äta macka, packa grejer, fixa sig ..
sen blev det åka till SKÅNEELAAAAND (H' (damp :'d)
Euro-City Cup i Höganäs F98 :]
Inga slutspel eller gruppspel och sånt.
Den med mest poäng vann. Vi kom trea ..
Ajja.
Lagen (tränarna, fast vi fick ju tycka till lite ;P) bestämde
'Bästa målvakt' och 'Bästa spelare'.
En funktionär kom upp till läktaren och frågade mig
"Har du nummer nio på tröjan?" "Japp" svarade jag.
"Okej. Ja, du finns med här på listan på nominerade av Bästa spelare. ;)"
sa han. "Uuuh :)" sa jag x)
Så det var minst ett lag som hade röstat att jag skulle bli 'Bästa spelare',
men det blev en i Eskilsminne.
Men sen kom en av dem som typ håller i det, och pekade på mig och sa
"HON DÄR är bästa spelaren.!" sen när vi satt på läktaren  :))
Så dem fick ju inte välja, för det var lagen .. men dem tyckte JAG skulle bli (a'
Jajja, men det räcker nästan för mig att DEM tyckte det. Jag har ändå
så många tröjor med det på  XD Hahah, nej men x)
....... och jag spydde.. nästsista matchen typ, så blåste dem av matchen innan,
och då sprang jag in på toan och hostade/spydde upp vatten och slem. URK! :s
Men sen mådde jag inte illa ett dugg längre, och det var precis så jag
hann in till matchen började, annars skulle jag inte kunna börja på plan ;'o
Jag typ stukade handleden mot Fortuna också .. j*vla 45:a.
Jag uppdaterar om resultat senare, när Johan skrivit om det på hemsidan ;D
Men iaf så gjorde jag några hattrick och assister (A'

Ännu en medalj  :]

Sen blev det hem. Äta fetaostsallad, mwohahha ;d
Sen kollade jag lite tv och värmde mig, och lite sådannttt.
Sen så packade jag väska och gick till pappa.
FYY vad min väska vägde! Säkert trettio kilo ;'o
Isch.

Men nu ska jag ... tänkte måla om byrån och så, men gör nog det i morrn.
Hoppas ni haft en kul helg (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0