Klart!

Rummet är klart nu och är kommer någon bild :D

En panaroma-bild ^^


En vägg i tapet, och den är ännu snyggare om man ser den "på riktigt" ;d
(suddig bild.)



Dagen började med att jag vaknade. (Gud så bra ;d)
Gick upp 06:47.
Kollade på H&M , J:C och lite så; på internet; vad jag ska köpa till Erik och Anton ;o,
men hitta inte så mycket.
Sen skolan som vanligt.
Gick bra på glosorna (tror jag gahh), fast jag stavade Balcony med litet b kanske? ;s
Haha. Så efter skolan sprang till bussen för att Johan släppte oss så sent >.<
Mwuhahah! Vi fick inte den gamla gröna bussen idag utan en nyare rööd hahah :D
Målade när jag kom hem. Sen kom pappa. Målade lite till. Sen skjutsade pappa
mig till träningen. Det gick bra där ^^. När jag kom hem hade pappa och Jack
målat de tre väggarna ;]
Så jag och pappa (pappa) satt upp tapeten. Det blev en "tiocentermetersspringa"
längst till vänster, så en av rullarna var nästan hel när det var klart >.<
(det behövdes två st till hela väggen xp)
Men det blev jättefint, tack!
Så har jag flyttat in nästan alla grejer så slipper sova i vardagsrummet inatt  x]

Goood naaatt, nu ska jag borsta tänderna ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0