Hellu bloggeen :]

"It's alright.
You're ready for the night of your life,
stars will shine so bright.
They say
We're dancing the stress away eyyeyy.
THIS BEAT IS UNDERNEATH YOUR FEET
RIGHT NOW
TOGETHER WE WILL MEET
THIS PLACE
WE BLOND YOUR MIND AWAY , EYYEYY
WELCOME TO THE CLUB NOW !!!!
GONNA PUMP IT UP NOW!!!!
THIS IS AN EMERGENCY, MUSIC IS MY GALAXYY!!!!!!!!!
"
vaknade man till i morse. Louder and louder. Hahhah.

Så upp och hoppa. Packa väska, klä på sig och sen iväg på en superträning (;
Gahh .. ett av målen jag gjorde var typ nästan från mittlinjen
(okey, men alltså långt ifrån xd), en vrist; ribba in, rullade längs nätet och ut
på planen. Gahhhh ;d

Körde hem, så lastade jag av väskan och lite så. Sen of we go till Mellbystrand
(Ni får ursäkta min väldigt dåliga och dampiga svengelska.:D), in på
Mc Donald's och käka Mc Feast och COMPANYYY :D
Sen in på Maxi när pappa drack kaffe, ja jag har berättat. (förra inlägget)
Sen hem och ladda upp inlägg på bloggen, göra kööödaboollaaaRR
(Nu får ni ursäkta mitt dampiga skånska uttal i text.     ... ? HAHA).
För det hade vi i hemkunskap till v.4 då >.<
Dom blev nice nice fågelbajs ;d
Sen så satt jag lite mer vid datorn (a'
Packade väskan och sen skjutsade pappa mig till mamma.
Titta lite tv. Har inte gjort så mycket mer idag. Sitter och bloggar.
Ska fortsätta kolla "Blåsningen" som jag gjorde innan jag började blogga. Hehh ^^

Såååå .............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0