Glömde kameran -.-

' Ja, man var ju då ute och åkte skridskor innan idag, Olivia med sig :))♥
Dom hade satt upp hagar vid den sjön jag åkte massa förra året, så Olivia
fick värsta damp för hon trodde hästarna skulle typ springa ner oss  xd
Så jag fick gå först då klart ;o hahah, sen så var det hem.
Tog lite bilder med min Webcam på laptopen hahahaha .
Ni ska få se en av hundra  ;d

                            B Ä S T A 
Den äger feett, jag och Olivia bah "miisstoolk" i kör  xd
Hahah, Olivia tycker hon ser något .. bra? xd§
Ajja, sen så skulle vi iväg, så Olivia stack hem.
Just, jag glömde kameran när vi åkte skridskor, så det blir inga bilder.
Kom hem för ett litet tag sen iaf.
Snart ska man väl gå och lägga sig.
Hoppas ni haft en kul dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0