Brev från Gambia (mm.)

Tja!

Började skriva på en berättelse inatt. Meningen att den ska bli lång ;o
I förmiddags skjutsade pappa mig till Olivia.
Jag, Carlsson och Olivia gick och åkte pulka ^^
Sen när vi kom hem till Olivia åt vi macka,
när Carlsson kom tbx med sina skridskor åkte vi till Laholm och
åkte skridskor. Lekte tagen, kulkul :)
När vi kom hem till Olivia igen ritade vi typ en timme.
Sen kom pappa och hämtade mig lite efter sex,
åt pizza från Hawaii (y)

bilden blev lite suddig men skit samma xp

Jag kollade brev jag fått från Gambia! :D
Jättekul, jag kan kanske skriva av det i morrn eller något? ;P
Iaf så har jag då skrivit på datorn nu, ett brev,
så jag ska skriva det på papper och skicka det senare.
That's fun :D


bilden ovanför blev också lite suddig, men men . x)


Bdb och bloggar nu då. Ska skriva lite mer på min berättelse (; ,
sen går jag nog och lägger mig och läser, rätt trött :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0