Bara för det...

... så ska ska jag lägga in ett bildinlägg med lite bilder jag tog förra året. (veckan xd)


Ni vet, vägen. xd

Muuuuu-hage ;d

Narnia jue ^^

En nästan likadan bild som den första, men men,
"vem bryr sig!? inte jag iaf :?" xd

Donnas första vinter. Hon får damp när man går ut med henne  xd

Donna får verkligen damp om man skvätter snö på henne :D
Aja, kolla den här bilden då. Hahah öronen xd
JUMBO! :D♥

Schäfer-bajs-gulleepluutten :d

Vet ni? -Det är myycket snöö på markeen.                          8)

och på grenarna ;d

Men nu skiter vi i snöbilder, nu tar vi liite fyrverkerier och tomtebloss :D
Ah, och så får jag väl erkänna att Paulina tog bilderna på fyrverkerierna ;),
men med min braiga kamera (Y'
den blev braa .
pang pang baam psiiiiiiih poff, pzuiiiiii POFF!  xd

Hahh, fin bild .. ser typ inget xd

Ser bara ut som nåt .. neon-bajs. >.<
Då tar vi tomteblossen (; 
Paulinas ;d
omg, it's magic! xd


Mah .. så måste jag ju lägga ut bilden på
Turneringens spelare-tröjan/texten på tröjan (Y)


Tog lite bilder på
Älskliingen♥
för någon minut sen ;d


(L)

§

♥

..' Bilderna blev lite suddiga, men shit the same :)

Nu ska jag gå och duscha.

Kommentarer
Postat av: Paulina.

"Schäfer-bajs-gulleepluutten"



Schäfer?! HAHA!

2010-01-05 @ 16:32:12
Postat av: Saraaaatt .

SV Paulina;

Men ditt pundo. Kolla öronen. Jag vet la att hon är amstaff o)

2010-01-06 @ 20:30:27
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0