Tooday, Veingecupen bl.a.

Tjo!

Kollade på 'Melodifestivalen' och 'Brottskod: försvunnen' igår,
det var ju kul. Höhöh x)
Sångaren i 'Pain of salvation' (Road salt) sjöng jättefint tycker jag:)

Dagen började med att jag vaknade vid nio.
Upp och kolla på datorn ifall VGLT hade träning idag,
i lilla hallen eller något. Men jag hittade inget.
Åt frukost och så. Sen försökte jag sova ett tag till. Men icke :o
Sen la jag in bilder på datorn, och la upp på bloggen.
Har letat efter "Windows Movie Maker" på datorn med ..
men hittar inte något :o
Ajja, så nu ska man snart äta, om ett tag iaf.
Sen blir det till Veingecupen och glo P01 och P99 tror jag X)
Sen ska jag (iaf pappa, haha xd) stå i kiosken halv
fem till halv sex eller vad det var.
Nu ska jag skriva klart brevet till Gambia :P
Oj, jag kom på att jag inte skrivit på berättelsen jag håller på
med på flera veckor .. blir det med då också kanske ahhah ;)
Efter Veingecupen ikväll blir det hem. Sen sticka till mamma:)
Bild sen förra året. VGLT mot typ vitt lag, nej men LFK tror jag ;D


Kommentarer
Postat av: Malin S !

Jag tyckte dem hade den finaste låten av dem alla! ¨

Han sjöng finast av dem alla tycker jag ! (: <3

2010-02-08 @ 18:25:37
URL: http://twogoldstars.blogg.se/
Postat av: Sara ! ;) <3

Ja, eller hur.

Dock var det ingen pop, asså så den passade Melodifestivalen, egentligen.., och det skulle vara ett rockband..

men han sjöng bra iaf :D

2010-02-08 @ 18:35:09
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0