Today (:

Morgonen var stress!

Jag satte klockan på 06:46. Vaknade av alarmet då da.
Tände lampan och somnade om..
Vaknade TJUGO ÖVER SJU och upp i all hast,
klä på mig, fixa håret och sånt, äta, borsta tänderna,
packa läxor, binda bandaget runt handleden mm.
Förstår ni att JAG hade TJUGO minuter på mig att göra
allt det? Det var för tusan otroligt att jag hann xd
Fast fick springa sista biten till bussen iaf.
Väl i skolan så var det tjugo minuter till lektionen började,
jag satt i klassrummet en kvart innan.
Det var FAKTISKT jättevarmt :]
Första passet så hade vi svenska och matte.
På svenskan jobbade vi läsförståelse, och sen skulle man
skriva om någon person eller någon händelse som man
tror man aldrig komma att glömma.
It was a tough decision, but I make it. HAHAH xd
Jag skrev (skriver) om när jag bröt handleden.
Det är snart exakt tre hela år sen.
Det känns inte som om det var länge sen.. ;o
Jaja. Sen matte, tycker det flöt på i matteboken X)
Sen rast, men var inne och åt apelsiiin ist. Höhöh.
Sen engelska. Det gick la bra där med.
Sen upp till högstadiet. Köttbullar och makaroner.
Så kom sexorna och skulle äta, sa hej typ ^^
Efter skolan; med bussen hem. Like usal.
Packa upp sista grejerna ur påsen till rummet.
Kollade Halv åtta hos mig, åt och nu sitter jag och bloggar.
Ska borsta tänderna och sånt, sen går jag och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0