Today ! ^^

Heeeeeeeeeey.

Upp vid tio i sju i morse då, ingen stress .. faktiskt.
Jag hade t.o.m fem minuter över, ahhah (;
Bussen kom. Försenad som vanligt, men den kom.
Skolan som vanligt. Snöbollskrig på rasterna ofc :D
Fast det var inte så kul .. eller jo, men alltså jag
tappade min mobil någonstans idag. :////
Så jag och Linnea letade någon minut efter skolan,
men självklart hittade vi inte den..
Ajja, sen springa till bussen som körde för sent. Swosh >.<
Hem då, Linnea också :D<3
Så satt vi lite vid datorn, och så. Sen åt vi, sen stack
vi ut och tog kort på snön och lite annat. :)
Sen så gick vi in, bytte om till fotbollskläder.
Sen körde pappa oss, precis så vi hann till träningen
började nästan, för han hade varit ute och plogat >.<
Det kändes som om mina fötter var helt döda på träningen typ .. ._.
Jag halkade på plattorna i omklädningsrummet och
slog i låret och underarmen, så det blev asrött :o
Ajja, sen till Vibes. Fast jag är "för liten" :]
Fick femma av Jack så jag kunde köpa muffins,
för att jag inte hade pengar med mig mwahah c:
Pappa kom vid halv nio, så körde vi då.
Ah, och SEN kom Jack på att vi skulle skjutsa Danne hem o.o ,
så köra tbx då och så gick han in och hämtade honom.
När vi kom hem, strax innan nio så äta, sen borsta tänder,
och sånt bajs :)
Sen så in på rummet nu, blogga och nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0