Tjabbabaa!

Tjena moss ^^

För det första;
om inte jag är helt ute och cyklar så är det fettisdagen idag? ;)

Dagen började med att gå upp vid sju då.
Dricka varm choklad med skummad mjölk, och flingor (a'
Skolan helt som vanligt. Eller .. inte helt.
Vi var ute hela eftermiddagen och hade "vinter-OS", så kallat..
Man fick stå och vänta (frysa), typ 99% av tiden ju ^o)
Ney, det var inte roligast på dagen. Hahah vi är Argentina.
Jag och Sofia bidrog med "Pulkbowling" som idé,
så vi körde det idag då. Helt miffat med konerna ;o,
inte precis som i bowling iaf. Hahah.
Men det gick väl bra, förrutom att jag åkte av pulkan
(som många andra); när vi körde "längdåkningspulka".
Maten var → FAKTISKT ← helt okej ;o
Efter skolan, bussen försenad, kom hem typ fem över
halv tre då da. Så ringde Olivia fem minuter senare,
frågade ifall det gick att va.
Så kom hon då, vi drack varm choklad och så bakade
vi chokladmuffins (ist för semlor kan man säga?).
Asgoda blev dom :D


Olivia da! ahahah, dåligaste humorn (y'

Hahah, och en lite udda och suddig bild ^^ :

Så käka fyra såna och saft & chatta på msn med
fina folket ju ;D<3
Sen så skulle jag typ hjälpa henne lite med bloggen,
och så åkte hon hem vid sex. Men jag fixade lite iaf ^^
Header, bakgrund, lite färger och så .. ni kan ju kika in ;)
(tacka mig för att jag reklamerar nu Olivia *HOST*)
Olivias_blogg_:D
Så käkade vi salladstallrik och skinka, sketgott ;d
Så nu sitter jag och bloggar .. ska snart gå och lägga mig
hade jag tänkt. Men får göra matten först och fixa sig ;]

ahahhahah, jag hette det på laserdome ;D


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du ! Reklamera = Något man vill lämna tillbaka.

2010-02-17 @ 07:02:33
Postat av: Saraa .

AUMEN! >.<



ja, jag hade tagit hennes blogg ju ;D,

så jag lämnade ju tbx den, så jag reklamerade den! AHAHAHAHAHAHHA :D

2010-02-17 @ 14:06:27
URL: http://sarastyyle.blogg.se/
Postat av: Saraa .

Men nej, det kan faktiskt betyda både och.

Sök på internet ahhaha ;D

2010-02-17 @ 14:09:35
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0