Ojojoj !

TJENIXEN


Nu har jag inte bloggat på länge! ;o
Dagarna har gått i all hast.
Vardagarna liksom vanligt.
Helgen har tillbringats med Sofia. §


Onsdag;
VGLT-träning (F96/97). Gick skitbra:)

Torsdag;
Fotboll på idrotten. FETT MED KUL! :D
Vi vann två och oavgjort en ;)
GIF/VIF-träning (F98/99(/00)). Faktiskt en annorlunda träning.
Höhöh, när jag gjorde ribba-ribba-ribba-in-i-krysset
när vi hade "poäng-straffar" ni vet ;D
Eller när Olivia kunde få sex poäng och bara
"ska jag bli av med oskulden eller inte?"Jag knäckte mig totalt. HAHAHHA !
Efter träningen, glodde jag på Jack's.
Fast jag var hungrig, så jag fick pengar av pappa och så gick vi
(Emma och jag) bort till kiosken :)

Fredag;
Dagen som vanligt. Följde med Fia hem efter skolan.
Så duschade vi, sen gjorde oss i ordning. Eve satt och dampa .. ofc ;)
Sen så iväg till Veingecupen :D<3
Fett med skoj! ♥ Kom hem vid tolv på natten.
VGLT (P98) kom tvåa och trea. LFK SUGER! .___.
Bara shongbooollar och inget passningspel.
Kötta hit, kötta dit. De hade bara tur. -.-
Ajja, så sen hem till Fia och så. Somnade vid två? Typ.

Lördag;
Vaknade ändå lite över tio.
Dagen gick, utan Veingecupen ;x
Pappa kom och hämtade oss tio över åtta,
så sov Sofia hos mig. Vi tog bilder och chattade på msn och så :)
Käkade chips och dampade loss. (h'
Läste ur "Tjejsnack" hahahhah ^^ Sen så somna lite efter två?

Söndag;
Jag vaknade ändå vid halv tio ..
Hem till pappa, äta yoghurt, lägga in bilder på min laptop.
Sen så skulle jag till kalas, laserdome i H-stad :D
Så skjutsade Karin Sofia hem, så åkte jag dit.
Det var FETT SKOJ där! :D
Kom första omgången; 3:a, andra; 2:a och tredje
5:a. Av sjutton st då.. inte så pjåkigt. Hahah (jo) xd
Sprang ihop med Malin och stukade tummen bara (n'
Käka honungsmelon, chips, vindruvor och sånt där ;d
Så kom hem då. Gör matteläxan.
Sen sätter jag igång datorn, chattar med folk på msn.
Så var det bara 9% batteri kvar. Skulle sätta i strömsladden,
ofc hade jag väl tagit med mig fel sladd från mamma >.<
Så sitter vid pappas laptop ;P
Ska sova nu. GLAD ALLA ♥ DAG ALLIHOPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0