Ny design & Lördaaag

T j a b b a    h a b b a    h o u u !

Glömde ju att skriva; att jag har ny design, haha som ni förmodligen sett ^^
Men kommentartexten är fortfarande svart, även jag ändrat till vit?
Jaja, det uppdateras väl snart hoppas jag.

Dagen började med att jag vaknade halv elva.
Låg och läste ett tag igår, så somnade rätt sent.
Kollade på 'Det sista offret' (som inte var så bra precis) och på
'I skuggan av värmen', som var helt okej. Paulina har boken
så ska nog läsa sen .. någon gång x)
Väl uppe då; så duscha och sätta i hårinpackning. Äta frukost,
(smörgåstårta mhaha :D), sen skölja ur håret och blablabla.
Sen så tjatade jag på Jack och Robin om datorn. Haha.
Men hjälpte mamma att göra tårta (för att hon hade köpt en
sån där tårtbotten-grej till?) istället; för att dem vägrade "mova" sig.
Sitter nu och bloggar och bilddagboken.
Har inget roligt för mig. På tal om något HELT annat, så
har snön börjat smälta bort i all hast; och det är 3°C ute!
Men har faktiskt varit uppe och vänt vid fyra-fem också. ;D
Kan det inte bli sommar, så att man kan sola och bada,
gå i shorts, vara ute med båten i mynningen .. och Eskilscupen :D<3
Njeyy .. nu drömmer jag bort mig.
Saknar sommaren 09 skitmycket nu bara för det :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0