Min vääldigt intressanta dag ;)

TJENIXEN !

Idag så vaknade jag vid kvart i elva.
Låg och verkligen glodde på Paulina när hon städade,
så hon fick värsta rycket .. eller kanske jag fick det.


:* ;* :D :d ;d ^^ <3 § ;D >.< -.- ._. T_T :'( ;'(
;/ "/ :/ :( :) :o ;o ;P :P :F :L :I  B) 8) 8D *L*
^-^ ^.^ ^^, =) =( =D :s ;s :x ;x C: :] [:  o.O
O.O o.o O.o ' X) x) :|:< :> :3 3:
det är typ dom smaylisarna jag typ kan.. ahahhahhaha.
BARA för att Paulina retar sig som bara den på alla smaylisarna
jag skriver. Så därför (från den här .-en) ska jag göra ett
smaylis-fritt inlägg. OJOJOJ, kors i taket!

Sen gick jag då upp, klädde på mig och sådant.
Sen så städade jag på rummet. Det såg ju ut som om jag
inte hade städat på en .. 2985 ½ år typ. Så städade nästan två timmar?
Dammsuga, dammsuga, dammsuga, skaka matta, vika kläder
och lägga in i byrån/tvätten. Ett bombnedslag av kläder.
{ Paulinas åsikt om Jacks frisyr: en ananas. HAHAAHAH }
Så käka mackor vid ett. Sen gick jag och Donna ut och rastade
Paulina. Nej Paulina och jag rastade Donna. Höhöh.

En liten grej bara:
___________________________________________
Jack har fan torrare humor än mig! Helt otroligt.
Visste inte man kunde det. Vid matbordet:
Jag: - Jack, ge hit!
eller något.
Jack: - Nej, jag har glömt hur man gör.! *hahaha*
Jag: - Jack, du har fan torrare humor än MIG.
Jack: - Nej, för min humor är blöt. *Robin asgarvar*
Man bara okeej. Blöt humor - LÅG humor isf.

När vi kom in så .. satt jag mig vid datorn, konstigt va? Höhöh.
Nu bloggar jag då. Har varit inne på bdb och lite sånt.
Ska göra typ "pennburk" eller något av burkar.
Heheh, bara för att dom var fint designade tycker jag.
Tänker: Allvarligt. Vet ni hur svårt det är att inte göra någon smaylie?!
Men nu så ska jag .. lyssna på musik, och försöka hitta nya låtar
för en gångs skull.



~ Lev livet, det går inte i repris. ~

Kommentarer
Postat av: Paliiina.

Här har du din kommentar.



Love you sis. <3

2010-02-23 @ 17:44:41
Postat av: Sara :*

SV Paulina;



Hahah, tack för den (y)



Älskar dig med <3

2010-02-23 @ 18:03:30
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0