Melodifestivalen, Tekken and stuff.

T  J  A  B  B  A     T  J  E  N  A      H  A  L  L  Å  !
Satt och glodde på när Jack och Paulina spelade
Tekken vid fyra eller något. Somnade i soffan sen.
Sov en timme och sen väckte .. någon mig för att
vi skulle käka pizza från Köpmanskrogen ^.^
Sen nördade jag Tekken 5 då da 8)
Fick värsta adhd-rycket på bossen .. fråga Paulina.
Höll nog på 50 minuter med den bajsen, innan
Paulina äntligen vann båda ronderna. Hahah.

Kollar på Melodifestivalen.
Ingen bra låt tycker jag.. här får ni allihopa:

1. Bidragets titel: Stop
Upphovsmän: Mikaela Stenström, Dimitri Stassos
Artist: Sibel
Lyssna på Stop

2. Bidragets titel: Magisk stjärna
Upphovsmän: Py Bäckman (musik, text), Micke Wennborn (musik)
Artist: Py Bäckman
Lyssna på Magisk stjärna

3. Bidragets titel: Human Frontier
Upphovsmän: Anneli Axelsson, Tobias Jonsson
Artist: NEO
Lyssna på Human Frontier

4. Bidragets titel: Thursdays
Upphovsmän: Peter Boström (musik), Thomas G:son (musik), Sharon Vaughn (text)
Artist: Lovestoned
Lyssna på Thursdays

5. Bidragets titel: This Is My Life
Upphovsmän: Bobby Ljunggren (musik), Kristian Lagerström (text)
Artist: Anna Bergendahl
Lyssna på This Is My Life

6. Bidragets titel: Jag vill om du vågar
Upphovsmän: Pontus Assarsson (text & musik), Daniel Barkman (text), Jörgen Ringqvist (text & musik)
Artist: Pernilla Wahlgren
Lyssna på Jag vill om du vågar

7. Bidragets titel: Idiot
Upphovsmän: Per Aldeheim, Niklas Jarl
Artist: Noll disciplin
Lyssna på Idiot

8. Bidragets titel: Hollow
Upphovsmän: Anders Hansson, Fredrik Kempe
Artist: Peter Jöback
Lyssna på Hollow


Nu ska jag sluta kolla på svt.se, och kolla på teven igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0