Yesterday, today ,, och kanske fotbollsSKOLA:)

Shäänare shäänare!

Igår så hade jag utvecklingssamtal kl 07:45, så pappa skjutsade mig
då; ist för bussen ju. Det gick iaf jättebra, i matten hade Marie skrivit
att jag var som en åk 6:a eller något. "Bättre än jättebra" sa Johan iaf.
Jaja, och så svenskan sa han att om vi skulle haft såna betyg;
(ig, g, vg, mvg ..) skulle han gett mig mvg:)
I engelskan fick jag ju G+, så Pernilla tyckte jag var jätteduktig där med(a)
Iaf. Jag följde med Olivia hem efter skolan, vi käkade smoothie och sånt.
Sen gick vi hem till Felice, där Felice packade sin väska. Sen hem till mig,
byta om och sånt. Sen käkade Olivia & Felice tomater när vi gick till
träningen haha, men jag tog en apelsin vilket är mer normalt xd.
Träningen var okej. Duschen och hem. Sen ... glo Vetenskapens värld
(faktiskt) och lära sig om Tjernobyl - den förbjudna zonen höhö ;)

Idag började vi med engelska. Jobbade i "TRÄNA ENGELSK GRAMMATIK C"
som egentligen är till för åk 6 men. Medans de andra gjorde Workbook -
"tsm-sidorna" som jag redan hade gjort och fått rättat (eftersom jag gjort
ut boken). Sen matte, jag och Åsa fick ny bok; 6A medans de andra började
med den jag gjorde ut för någon vecka sen; 5B. Det är också egentligen för
åk 6 men ah. Rast - Gubben (gumman i detta fallet ;D) i mitten. Sen idrott,
livskunskap, musik och grejer. Efter skolan; med Olivia hem igen. Hon packade
sin väska och så gick vi till Felice. Sen hem till mig. Där vi inte kom in eftersom
jag inte hade nyckel, så ringde pappa, så kom han 15 min senare eftersom han
och Jack var i Laholm .. så blev lite försenade till träningen. Mackan tränade
oss idag. Väldigt många och korta övningar, men det var kul (:
Duschen, och vandra hemmm.

SEEYASOON!



BTW ska jag kanske börja på fotbollsskola i sexan, upp till t.o.m nian;
i Trönninge, så det är en bit härifrån men ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0