Vinst mot Vapnö, så klart:D

Tjenare !
Kommit hem från IP nu, och ätit.
Vi vann med .... jag vet inte 5/6/7-1. De fick ta in en spelare till när
vi ledde med tre mål; hela tiden, och gud vilken skillnad det gör! Det
var bl.a därför dem gjorde målet ..
& hon Spaghetti-tjejen då! Hon var skitlång och så värsta kokande
spaghettin som armar (och ben för den delen). Man fick ju hennes
armar, ben, händer, helt enkelt alla hennes "lösa" kroppsdelar på en!
Shit vad irriterad jag blev, till sist jag bara "Vad fan håller du på med,
håll in armarna!" HAHAHA och hon bara blängde skitsurt.
Det var kanske inte en av våra bästa matcher; men.
& en sak till. När jag gjorde .... fjärde målet tror jag, så fintade jag
av typ tre eller fyra st, och så passade jag Andrea, men hon missade
mål, så tog jag den, och gjorde mål. Så hör man dem på kanten utanför
plan bara "JÄTTEBRA SARA!", man blev ju nästan rädd ju xd
Iaf så pågick en match med B-laget också. Så vi fick bara 15 minuter
på oss att duscha! Så när jag skulle ta balsam och hade tvålat in mig
så skriker dem andra, "killarna är klara nu!" jag bara fick värsta damp
och skyndade mig som satan i gatan. Så sprang ut i omklädningsrummet
med värsta panda-ögonen bara för jag inte hann tvätta väck taha xd
[Eftersom killarna skulle ha samma duschar som oss]

Nu blev det mer än jag tänkt skriva. Men hoppas ni läser ;)<3


Genevad/Veinge IF vs Vapnööööööö
             Resultat: 5/6/7-1
         Målgörare: Sara (alla) ;D




BTW! - alltså ägde vi fettet ur dem, så de blev lättmjölk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0