Tuuursdaaag.

Shenixen.

På matten idag i skolan; så blev jag klar med boken.. och eftersom jag
är i en bok före de andra så finns det iaf ingen efter den jag gjorde ut.
Så blöblöblö, men Marie hade inget jag kunde göra så länge, så jag fick
hjälpa David (en ny kille som kommer från Armenien, som kom hit bara
i söndags) med Chefren's pyramid (ett mattespel) på datorn. Jag fick
förklara varje nivå och sånt på engelska, huhu han fattade åtminstone ;)
Ajja. Sen sprang vi uppe på Nebo idag också. Jag vet inte riktigt hur långt
det är, men jag sprang snabbast xd, och Moa någon sekund efter för vi
sprang typ tillsammans. Ett par km iaf.. ett varv tog först 3 min, 39 s,
andra varvet sprang vi på 3.29. På andra varvet; så fick Moa håll i början
och en sekund där efter typ så trampade jag snett med min onda fot på
en rot. Såg nog lite kul ut.. iaf så räknade jag ut att min sammanlagda tid;
alltså båda varven blev 7 min & 8 s, mer än en halv minut snabbare än
vad Matthew och dem sprang på ett varv ;o   shit the same xd.
Efter skolan så tog jag som vanligt bussen hem. Sen skjutsade pappa mig
på cykeln ner till mamma (onödig info: jag blev helt svart i baken ._.).
Var där och .. gjorde en topphemlig grej xd. Sen cyklade jag hem igen.
Sen packa väska och byta om. Sen gå ner till mamma och hämta min
cykel. Cykla och hämta väska, cykla till Felice, vidare mot Olivia, och sen
till V-IP. Ney förresten, först körde vi inom kiosken och köpte glass B)
När vi kom till IP, så dampade vi (jag) loss på klockan eller den på 11-
manna. Brädorna var så gamla så att när vi hoppade så rasade den
yttersta. Sen så blev Felice rädd och hoppa ner, och sen Olivia också. Så
stod jag kvar där och hoppade och ... dansade ;D. Haha, och sjöng B)
Sen när Johan och de andra började komma så slängde vi ner oss på marken
och kamouflerade oss med min superkamouflage B) HAHA!
Sen träningen gick väl rätt bra .. lite segt, ont i foten. Sen hänkade jag med
Fanny hem och Johan E tog cykeln, för att jag hade pissont i foten.
Ajja, så hem och duscha eftersom det inte fanns något vatten på IP -.-
Sen lagade jag spaghetti och köttfärssås, det blev faktiskt inte helt fel ;D
Sen nu har jag fixat mig, ska sova nu.

Puss, heddå.
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0