Today is a (not) sunny sunday ;)

Shänare shänare.

(jag vet, sågrymtcoolbild)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaknade en stund innan tio i morse. Halv elva gal tuppen, lite sent? Thihi.
Så upp, på toa, klä på sig, käka yoghurt och mina specialspecial-"flingor",
sen försöka sova en stund till för att jag var trött. Så klart (liksom vanligt)
gick inte det. Datorn och sånt, sen kom pappa, så åt vi. Jag käkade min
halva pizza; som jag hade kvar sen igår ^.^

Laddade ju upp lite filmer och bilder innan som jag hade fixat med. Paha!
Ska packa väskan nu tänkte jag, sen drar jag hem till mamma.

Jag har förresten en väldans träningsvärk i magmusklerna. I mina sju
magmuskler då vill säg ;D

Ha're bäst, flodhäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0