Tisdaaaaaaaaag med nio a '

Shenixen!

Dagen har varit typ som vanligt. No special.
Började med att vakna vid kvart i sju. Upp, klä på sig, äta, in på toa, sminka,
fixa och dona blö blö blö. Sen så packade gympakläder. Ut till bussen.
Väl i skolan; ut och kicka det första man gör. Slog rekord, hade 109 ju, nu är
det 132. Gahha, jag suger på att kicka så det visslar om det (h)
Första passet svenska (redovisa prao, igen), sen matte; bara tre sidor kvar i
boken nu. Mwohah. Engelska, sen rast. Kickade igen faktiskt, mycket med det
nu dom sista dagarna haha. Iaf så gjorde jag 124 ._.
In igen, musik. HAHA vi skulle rita vad vi tänkte på när vi hörde vad han läste
och när vi lyssnade .. ja, på Josef Hayden, kompositören eller ja, you know.
Ni skulle bara sett min täckning, glömde dock ta hem den. Kameran inte här
iaf, men ska ta kort och lägga in. Någon gång. ;)
Sen äta, efter rasten; idrott. Handboll. Mwhuha, jag ägde ut alla! Skoja, chilla xd
Vi vann med 8-4 och jag gjorde 6 mål och Jesper de andra 2 så jag sög inte mhihi(a'
Sen bild där jag målade så jag fick kramp i handen. Nästintill iaf. Sen slutade vi.
Bussen hem. Sen åkte jag med pappa till Veinge; Veinge betong och hämtade
8 ton sten. Som vi sen åkte till Laholm och lastade av. Huhu. Ajja, sen in, göra
nada typ. Sen äta, lite datorn och fixa ny design. Sen Dating in the dark (Y)
Nu sitter jag och bloggar då. Ska gå och lägga mig snart.

Puss!
//Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0