Lördag, T-cupen&"mamma", och pizza ^.^

Shasha! ;)

Upp lite innan halv nio i morse, äta lite, borsta tänderna, ta på mig min
matchdräkt, och göra smet och grädda pannkakor i morse, att jag hann?

Eftersom pappa var ute och körde sen tidigt i morse; så följde han ju
inte med till Halmstad, så jag åkte med Gunnarsson. Ajja, och halvvägs
framme så kom jag på att jag glömt mitt underställ .. uuuppsss.
Så har kört utan underställ hela dagen, pwht. Men faktiskt inte så kallt.
Även det blåste som sataan i gatan. - En evighet, en kort sekuund blabla.
Kom bara att tänka på hon och hennes gigantiska fläkt. Ni vet. Omg vad
jag skarpt ogillar Carola -.-

Till saken. Första matchen vann vi med 2-0 mot Alet där jag gjorde
åtminstone ett mål. Sen blev det spel mot Böljan - Blöjan* (y) där vi
förlorade med 2-0, allt eftersom Micha är 99:a och väldigt kort inför det
(i jämförelse) stora målet. Men vi hade 264594 fler målchanser, där
omkring. Sista gruppspelsmatchen blev det Harplinge (Där tjejen som
tyckte jag var så jävla grym på OIS går. Tihi!) Spelade faktiskt riktigt bra
och vann med 5-0 där jag var 0,0165864 mm på att göra ett klackmål på
en hörna från Andrea. Otur att målvakten var så stor då ra. Ahmen.
Sen kom vi tvåa i gruppen och därmed spelade vi om 3:dje-plats mot
Bjan 2, som nog var mer toppat än Bjan 1. Riktigt många målchanser
hade vi; men bara chanser som tyvärr inte fulländades riktigt, så det blev
0-0. Eftersom det blev oavgjort så blev det straffar. Dem sumpade alla
sina, först satte Olivia sin, sen sköt Felice över, och sen sköt jag in hennes
armar i målet gahh. Så hon bölade väl både för det och för att dem loosa.
Sen duscha, prisutdelning och sånt. Jag fick gå fram och hämta våra
medaljer mihi. Sen hem, Olivia skulle till sin faster i Trönninge; och hon
hittade sämre än mig som varit där två gånger xd

Kom hem, in på rummet då och där stod en godispåse som mamma köpt
till mig mihi, then Sara goes glader cause she's a SOCKERMONSTER:D
Åkte och köpte pizza på Stationsgrillen sen, mums! Iaf så sa dem inget om
att vi skulle ta sallad eller läsk, så haha när vi kom hem såg vi det med
läsken på broschyren. Aja. Käka halva då, sen fullständigt proppmätt.

Nu sitter jag vid datorn och käkar godis (a)

Btw. På cupen så var det två-tre tjejer som kallade mig för mamma och
tiggde apelsin och pannkakor och sa att jag var bäst i världen. Haha! Omg
vad jobbigt, men ändå lite gulligt haha :)  Lotta och .. Alice. Söta ungar:)

Ett btw till. Som ni nog vet så är vi bara tre 98:or och resten 99:or,
00:or och 01:or som spelar med vårt lag i F12. Medans alla andra lag är rena
98:or med 97:or t.o.m,, och någon enstaka 99:a kanske. Duktigt ändå:D

Puss!
& ha en fortsatt trevlig lördagskväll ;)
// Sara

Jag har en gigantisk vilja av att skriva en bok.
Hmpf ... nu kanske jag ska börja skriva vidare på min berättelse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0